Usługi kancelarii obejmują w szczególności:
1) w odniesieniu do bieżącej działalności prowadzonej przez klientów:
- sporządzanie opinii i ekspertyz prawnych oraz analizę prawną dokumentów;
- opracowanie projektów lub ocenę umów oraz oświadczeń wywołujących określone skutki prawne;
- udział w negocjacjach i rokowaniach z kontrahentami klientów, których celem jest nawiązanie, rozwiązanie lub zmiana umów albo innych stosunków prawnych;
- udzielanie wyjaśnień i interpretacji przepisów prawa handlowego, cywilnego i innych ustaw;
- zastępowanie klientów w postępowaniach sądowych, sądowoadministracyjnych oraz w postępowaniu egzekucyjnym;
- prawna obsługa obrotu i zarządzania nieruchomościami;
- obsługa prawna oraz nadzór prawny nad procesami inwestycyjnymi;
- opracowanie lub opiniowanie wniosków do organów administracji publicznej lub odwołań od decyzji organów administracji publicznej oraz reprezentowanie klientów przed organami administracji publicznej;
2) w zakresie spraw pracowniczych / kadry menadżerskiej:
- analiza lub przygotowanie projektów umów o pracę, umów o świadczenie usług oraz umów związanych ze świadczeniem pracy;
- opracowywanie regulaminów pracy i wynagradzania oraz innych dokumentów związanych z organizacją pracy;
- przygotowanie projektów kontraktów menadżerskich;
- przygotowanie projektów dokumentów związanych z rozwiązywaniem stosunków pracy z pracownikami, doradztwo związane z rozwiązywaniem tych stosunków;
3) w zakresie spraw korporacyjnych:
- przygotowywanie umów lub aktów założycielskich spółek i innych osób prawnych oraz doradztwo przy ich zawiązywaniu;
- obsługa prawna organów spółek i innych osób prawnych;
- doradztwo w sprawach wynikających z wykonywania praw udziałowych oraz w stosunkach wewnętrznych funkcjonowania przedsiębiorstw;
- pomoc prawna przy przekształceniach, połączeniach i podziałach;
- reprezentowanie klientów w postępowaniach rejestrowych.
4) w sprawach zagrożenia niewypłacalnością lub upadłością:
- pomoc przy restrukturyzacji zobowiązań klientów;
- doradztwo w zakresie wdrażania postępowań naprawczych wobec klientów;
- opracowywanie oraz negocjacje przy zawieraniu innego rodzaju ugód pomiędzy klientami;
- reprezentowanie klientów przy zgłaszaniu wierzytelności oraz w innych sprawach dotyczących postępowania upadłościowego;
5) usługi dla klientów indywidualnych:
- w sprawach związanych z ich aktywnością zawodową: przygotowywanie umów o pracę, umów zlecenia, kontraktów menedżerskich, reprezentowanie klienta w negocjacjach i sporach z pracodawcami (zleceniodawcami) oraz przed sądami pracy lub innymi właściwymi sądami, doradztwo podatkowe;
- w sprawach nie dotyczących sfery życia zawodowego: opiniowanie oraz przygotowywanie umów cywilnoprawnych, w tym dotyczących nabywania i zbywania nieruchomości, reprezentowanie w postępowaniach sądowych i administracyjnych, pomoc przy restrukturyzacji zobowiązań, doradztwo związane ze sprawami spadkowymi;
- doradztwo związane z problematyką nieruchomości warszawskich.