Usługi kancelarii obejmują w szczególności:

1) w odniesieniu do bieżącej działalności prowadzonej przez klientów:

  • sporządzanie opinii i ekspertyz prawnych oraz analizę prawną dokumentów;
  • opracowanie projektów lub ocenę umów oraz oświadczeń wywołujących określone skutki prawne;
  • udział w negocjacjach i rokowaniach z kontrahentami klientów, których celem jest nawiązanie, rozwiązanie lub zmiana umów albo innych stosunków prawnych;
  • udzielanie wyjaśnień i interpretacji przepisów prawa handlowego, cywilnego i innych ustaw;
  • zastępowanie klientów w postępowaniach sądowych, sądowoadministracyjnych oraz w postępowaniu egzekucyjnym;
  • prawna obsługa obrotu i zarządzania nieruchomościami;
  • obsługa prawna oraz nadzór prawny nad procesami inwestycyjnymi;
  • opracowanie lub opiniowanie wniosków do organów administracji publicznej lub odwołań od decyzji organów administracji publicznej oraz reprezentowanie klientów przed organami administracji publicznej;

2) w zakresie spraw pracowniczych / kadry menadżerskiej:

  • analiza lub przygotowanie projektów umów o pracę, umów o świadczenie usług oraz umów związanych ze świadczeniem pracy;
  • opracowywanie regulaminów pracy i wynagradzania oraz innych dokumentów związanych z organizacją pracy;
  • przygotowanie projektów kontraktów menadżerskich;
  • przygotowanie projektów dokumentów związanych z rozwiązywaniem stosunków pracy z pracownikami, doradztwo związane z rozwiązywaniem tych stosunków;

3) w zakresie spraw korporacyjnych:

  • przygotowywanie umów lub aktów założycielskich spółek i innych osób prawnych oraz doradztwo przy ich zawiązywaniu;
  • obsługa prawna organów spółek i innych osób prawnych;
  • doradztwo w sprawach wynikających z wykonywania praw udziałowych oraz w stosunkach wewnętrznych funkcjonowania przedsiębiorstw;
  • pomoc prawna przy przekształceniach, połączeniach i podziałach;
  • reprezentowanie klientów w postępowaniach rejestrowych.

4) w sprawach zagrożenia niewypłacalnością lub upadłością:

  • pomoc przy restrukturyzacji zobowiązań klientów;
  • doradztwo w zakresie wdrażania postępowań naprawczych wobec klientów;
  • opracowywanie oraz negocjacje przy zawieraniu innego rodzaju ugód pomiędzy klientami;
  • reprezentowanie klientów przy zgłaszaniu wierzytelności oraz w innych sprawach dotyczących postępowania upadłościowego;

5) usługi dla klientów indywidualnych:

  • w sprawach związanych z ich aktywnością zawodową: przygotowywanie umów o pracę, umów zlecenia, kontraktów menedżerskich, reprezentowanie klienta w negocjacjach i sporach z pracodawcami (zleceniodawcami) oraz przed sądami pracy lub innymi właściwymi sądami, doradztwo podatkowe;
  • w sprawach nie dotyczących sfery życia zawodowego: opiniowanie oraz przygotowywanie umów cywilnoprawnych, w tym dotyczących nabywania i zbywania nieruchomości, reprezentowanie w postępowaniach sądowych i administracyjnych, pomoc przy restrukturyzacji zobowiązań, doradztwo związane ze sprawami spadkowymi;
  • doradztwo związane z problematyką nieruchomości warszawskich.
BPIW © 2025
Wdrożenie: solmedia.pl

Nasze strony wykorzystują pliki cookie służące do ulepszenia funkcjonalności oraz ułatwienia korzystania z serwisu. Witryny te mogą również zawierać pliki cookie innych podmiotów. Korzystanie z niniejszej witryny internetowej jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookie. Czytaj więcej…

Zrozumiałem